Laddar...

Receptionist - Heltid

Talentry
Norrköping Heltid Administration
Spara
Publicerat: 16 Dec. Sista ansökningsdag: 31 Dec.

Det här jobbet är väldigt populärt. Kolla även in de här andra jobben med bättre möjligheter

Vi söker nu en serviceinriktad och professionell receptionist på heltid till vår kund i Norrköping. I rollen är du företagets ansikte utåt och har en central funktion i det dagliga arbetet.

Om tjänsten

Som receptionist ansvarar du för att ta emot besökare, hantera inkommande samtal och säkerställa att receptionen fungerar smidigt. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och kräver ett gott bemötande samt hög servicekänsla.

Arbetsuppgifter

  • Ta emot och välkomna besökare
  • Hantera inkommande samtal och e-post
  • Ansvara för receptionens dagliga drift
  • Boka mötesrum och hantera kalendrar
  • Administrativa uppgifter såsom posthantering och beställningar
  • Samverka med kollegor och andra avdelningar

Vi söker dig som

  • Är serviceinriktad, strukturerad och professionell
  • Har god kommunikationsförmåga och ett trevligt bemötande
  • Trivs i en administrativ roll med många kontaktytor
  • Har god datorvana
  • Behärskar svenska i tal och skrift, engelska är meriterande

Meriterande

  • Tidigare erfarenhet av receptions- eller servicearbete
  • Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter

Vi erbjuder

  • Heltidsanställning med trygga villkor
  • En varierande och ansvarsfull roll
  • En professionell arbetsmiljö med engagerade kollegor
  • Introduktion och stöd i rollen

Anställningsvillkor

  • Ort: Norrköping
  • Omfattning: Heltid
  • Arbetstid: Vardagar, dagtid
  • Start: Enligt överenskommelse

Nyhet! Låt vår AI generera CV anpassat för det här jobbet åt dig baserat på din profil (Beta) Mer Info

Sök jobbet
Generera CV