Receptionist och kassapersonal – Vingåkers Hotell
Vingåker International Trade AB
Publicerat: 20 Nov.
Sista ansökningsdag: 20 Dec.
Nyhet! Låt vår AI generera CV anpassat för det här jobbet åt dig baserat på din profil (Beta) Mer Info
På grund av att hotellet endast har en städpersonal som talar svenska och med ökat antal gäster under året, söker vi nu en receptionist på deltid. Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ta emot gäster vid in- och utcheckning samt hantera bokningar för konferensrum och källarens aktivitetscenter
- Svara på telefonsamtal och hantera frågor
- Hantera kassa, kontant- och kortbetalningar
- Vägleda och assistera gäster under vistelsen
- Registrera enklare administrativa uppgifter
- Självständigt sköta receptionen och vara van vid kassasystem
Kvalifikationer som behöver ha:
- Goda kunskaper i svenska (för in- och utcheckning)
- Goda kunskaper i engelska
- Möjlighet att arbeta helger
- Självständig och ansvarstagande vid reception och kassa
- Serviceinriktad
- Grundläggande datorvana
- Kunna arbeta kvällstid och hantera högtrafik självständigt
Meriterande:
- Kunna flera språk till exemple, spanska, kinesiska, osv
- Van vid kassasystem och bokningsplattformar
Vi välkomnar ansvarsfulla, kommunikativa personer som kan stötta receptionen under kvällar och helger att bli en del av vårt team!
