Servicemedarbetare i Västerort
2Complete ABNyhet! Låt vår AI generera CV anpassat för det här jobbet åt dig baserat på din profil (Beta) Mer Info
Vill du ha ett arbete där du får kombinera ordning och reda med service och administrativa uppgifter i en dynamisk byggmiljö? Nu söker vi en prestigelös och social person som vill bli en viktig del av en större etablering i Västerort. Här får du chansen att arbeta nära verksamheten och vara en nyckelperson i etableringen.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att bli en del av ett facility management-team som gör skillnad varje dag. Du får ett uppdrag där du är med och skapar ordning, struktur och service i en miljö som är både social och omväxlande.
Hos oss får du bland annat:
- Ett konsultuppdrag med trygghet och stöd från oss.
- Arbete med både praktiska och administrativa uppgifter.
- Interna utbildningar och ID06 för att säkerställa din kompetens.
-
Ett uppdrag där du gör skillnad för både kollegor och kunder.
Detta är en roll för dig som vill ha ett arbete med variation, ansvar och möjlighet att bidra till en välfungerande arbetsmiljö.
Vem söker vi?
Vi söker dig som trivs med att skapa ordning och reda, som gillar att ge service och som är flexibel i en miljö där ingen dag är den andra lik. Du är social, prestigelös och har en positiv inställning – en person som ser lösningar och gillar att hjälpa till.
Krav och kvalifikationer:
- Goda kunskaper i engelska.
- Grundläggande datorvana.
- Möjlighet att starta omgående för upplärning.
- ID06 samt interna utbildningar.
-
Tillgänglig för arbetstider: måndag–fredag kl. 12:00–20:30.
Vi tror att du är en person som är serviceminded, ödmjuk och prestigelös. Du är en initiativtagande person som gillar att skapa ordning och trivs med att hjälpa till där det behövs. Du är lättsam och har en positiv energi som smittar av sig.
Vad innebär rollen?
I rollen blir du en central del av en större etablering i Västerort, en arbetsplats som är både unik och modern. Du kommer att arbeta under mark i en specialinredd etablering som är utformad som en stor, fräsch container med alla bekvämligheter. Här skapas en trivsam miljö för byggprojektets personal, och du blir en nyckelperson för att hålla ordning, struktur och service på topp. Rollen kombinerar praktiska uppgifter med enklare administration, vilket gör jobbet både omväxlande och givande.
Med arbetsuppgifter som exempelvis inkluderar:
- Hålla ordning och reda i etableringen, torka av bord och ytor.
- Kontrollera och låsa vattentanken samt följa upp vattennivå.
- Inventera städ- och kaffematerial samt beställa nytt vid behov.
- Hjälpa till med felanmälningar och bokning av mötesrum.
- Översikt över gemensam brevlåda för receptionen.
- Gå ronder och snygga till miljön.
Uppdraget är en konsultanställning med start så snart som möjligt. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk skuldupplysning.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Bolagsinformation
Vår kund är ett av världens ledande serviceföretag med verksamhet i över 30 länder och cirka 350 000 medarbetare. I Sverige är de omkring 6 000 kollegor som varje dag levererar servicelösningar som får människor och verksamheter att fungera bättre, från kontorsservice och fastighetsdrift till städning och catering. Du blir anställd av oss på 2Complete, arbetar för vår kund och är placerad hos en av deras stora kunder i Västerort.
Om 2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
